Vidd céged székhelyszolgáltatóhoz!

A cégalapítás és a céges munkákkal járó, jogszabályokba foglalt kötelezettségek sokszor teljesen elvonják a vállalkozók figyelmét a tényleges céges feladatoktól. Tulajdonképpen a vállalkozók munkájának megkönnyítése céljából jöttek létre azok a cégek, amik a cégalapítás jogi hátterében és részleteiben, valamint a NAV ellenőrzések és különféle céges háttérfolyamatok egyszerűbbé tételében segítik a vállalkozókat.

A székhely szolgáltatás például abban segít, hogy leveszi a levelezéssel, adattárolással, csomagkézbesítéssel kapcsolatos terheket a cégek válláról, azáltal, hogy egy fix, külön székhelyen tárolja a vele szerződésben álló vállalkozások hivatalos leveleit. Tehát nem kell a cégeknek saját irodát nyitniuk erre a célra, vagy titkárnőt felvenni, vagy a saját otthonukat bejelenteni, mint a vállalkozás székhelyét, elég, ha szerződést kötnek a székhelyszolgáltatók egyikével.

Plusz előny, hogy egy esetleges NAV látogatás is lebonyolítható a székhelyirodában, tehát az ügyfélnek ezzel sem kell külön időt töltenie. A székhely szolgáltatás tehát pénzt, valamint időt spórol az ügyfelei számára.

No Comments

Post a Comment